Menu
0 Comments

Uus 2019 Toyota Corolla hatchback

Pelgulinna Autorendil õnnestus proovida uut, 2019 aasta Toyota Corolla hatchbacki. Olud auto testimiseks olid meeldivalt talvised, mistõttu saime üsna hea ülevaate auto käitumisest libedates oludes ja uue Corolla mugavusvarustusest.

Uue Corolla puhul on ilmselge, et alustame auto välimusest. Selgelt on näha, et Euroopas paiknev disainiosakond on saanud üsna vabad käed auto disainimisel. Kui varasemalt sai Corollat õigustatult pidada välimuselt üsna igavaks autoks, siis uue Corolla hatchbacki puhul on selgelt mindud hoopis teist teed. Auto nina on sportlikult kuri, massivsed veljed ja sportlik küljejoon viitavad selgelt sellele, et Toyotal on selge plaan teha Corolla atraktiivseks ka noorematele kasutajatele, kes muidu ilmselt Corolla poole ei vaataks. Uus Corolla hatchback on väike ja vinge hot hach, selles pole kahtlustki!

Mugavusvarustusest rääkides torkab koheselt silma auto keskkonsoolis asuv suur meelelahutusekraan, mis on uue Corolla puhul on standardvarustuses. Puutetundlik paneel on meeldivalt tajutundlik ka siis kui istud jääkülma autose. Kliimaseade, istmesoojendused on üsna tavapärased lisad, mille eraldi välja toomine tundub kohatu. Küll aga oli meeldivaks üllatuseks elektriliselt soojendatav rool, mida ootaks eelkõige klass kõrgemalt sõidukilt. Rool tõmbus mõnusalt soojaks 3 minutiga, mis võiks olla üsna piisav aeg, et auto lumest puhtaks kraapida. Kui natuke nuriseda, siis sellega, et roolisoojendus on pandud vaid rooli alumisele osale, ülemises osas proovisõiduautol soojendus puudus. Auto salongi disain on meeldivald kaasaegne, kasutatud kvaliteetseid materjale, mis loovad tunde, et istud Toyota asemel hoopis Lexuse roolis.
Sportlikud istmed pakuvad piisavalt külgtuge ja on suur samm edasi eelmise põlvkonna Corollaga võrreldes. Salongis naginad või anomaalseid hääli ei me täheldanud, tundusid kvaliteetsed materjalid. Üldmulje on väga hea!

Kui eelmise põlvkonna eelkäija Auris hatchback puhul pakuti mootoritest 1.6 L vabalthingavat bensiinimootorit ja hybriidi, siis uue Corolla standardmootoriks on 1.2 L turboga bensiinimootor, mis peaks eelkäijast oluliselt vähem janune olema, pakkudes samaväärset või isegi paremat sõiduelamust kui vabalthingava mootori puhul.

Roolitunnetuse ja juhitavuse osas saame rääkida vaid kogemusest lumisel linnateel. Rool on kerge, kuid auto tundub lumistes oludes pisut alajuhitav. Testimise ajal ja sellele eelneval päeval sadas lakkamatult lund ja kuna autol olid all lamellrehvid, suurtel laiadel rehvidel (225/45 R17), saame täitsa aru, mis auto pisut alajuhitav tundus.

Kokkuvõtlikult ütleks, et uue Corolla puhul on tehtud suur samm edasi nii disaini, kui ka kasutusmugavuse osas. Meile väga meeldis ja uuel Corollal on kindlasti koht meie tulevikuplaanides.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *